onsdag 26 november 2008

26 November

Tack för tipset Sanna, en annons har varit inne i mindre än ett dygn och vi har fått massa napp! =)
Puss tillbaka

Att jobba kväll på mitt jobb är TRÅKIGT, riktigt tråkigt, det ringer kanske var 5'te minut och man har INGENTING att göra! Jag sitter nu och lyssnar på en kvinna med amerikansk brytning som jobbar på kontoret, jag gillar hennes accent =)

Plus att vetskapen om att älsklingen är hemma och iprincip bara väntar på att jag ska komma hem gör inte allt lättare och att det är en idiot som vi bor hos för tillfället gör det inte heller lättare, jag är just nu så förbannad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Kan man gråta på kontorstid för att man känner sig så maktlös och är galet förbannad?

Vi har napp på en riktigt bra lägenhet i Hallonbergen iaf, det är skönt som fan!

Jag vet inte vad jag ska säga, ännu en gång så upptas mitt liv av jobb...
Jag HATAR att jobba kvällar och med mitt nya jobb så trodde jag att jag skulle slippa det, men inte då...

Plus att jag jobbar 12:15-21:15 på självaste julafton gör inte livet lättare, nog för att jag tycker att julen ahr blivit komersiell skit och att jag bara gråter mig igenom julaftonskvällarna för att jag hatar dom så känns det jobbigt... Men men... Jag jobbar inte på juldagen och i år ska jag bannemig INTE försova mig till julottan, jag SKA gå. Så är det bara, någon jul vill jag fanimig ha!
Förhopppningvis så är jag väll ledig på nyår då, men det kan man ju aldrig veta säkert.

nu ska jag på fikarast (=rökpaus)

jag kanske skriver en rad till senare

Med Kärlek!

Inga kommentarer: