tisdag 4 augusti 2009

4 Augusti

Imorgon ska jag inte bara bli otroligt snygg runt ankeln på Ted's tatto.
Jag har också tagot ett beslut, ett stort beslut och det kommer bli tungt och jobbigt framöver. Men jag som planerar att plugga till lärare, kanske till nästa höst, vill vara en förebild för mina elever, på alla plan, inte bara genom att vara en grymt bra lärare och någon de ska stödja sig mot i jobbiga tider. Utan någon de kan se upp till, någon som inte gör någonting som jag borde predika om att de inte ska göra.
Helt enkelt, jag vill vara en förebild på alla sätt och vis, inte bara när jag är på jobbet och undervisar utan också till mitt levnadssätt.

Så imorgon innan jag åker så kommer jag nog ringa det jobbigaste och viktigaste samtalet hittils i mitt liv.

Nu ska jag sova, för om 12 timmar så sitter jag i tattueringsstolen och pinas.

One Love!

Inga kommentarer: