tisdag 27 januari 2009

27 Januari

Mamma har hört av sig, woho, men jag har inte vågat ringa. Jag vill inte att vi ska börja bråka... jag vet att jag borde, hon kanske tom vill träffa mig, men men, Jessica chilla nu, inte för stora förhoppningar osv. Men det är svårt.
Jag vill inget annat än att inte bråka med mammsen =(

Jag ska ta tag i detdär, och justdet, jag har en annan blogg vid sidan av denhär, ska någon gång fråga Globen om hon vill hjälpa mig lite med designen, jag är inte så hajpad på detdär liksom... haha :P världens nördigaste namn men jag vill bara att alla homos out there som hamnat i samma sits som jag pga sin kärlek inte ska känna sig ensamna liksom.
Så om ni orkar kolla in den så är det

www.flatvingar.blogg.se, håll tillgodo med designen vänner, jag SKA lösa det!

Nu ska jag göra någonting annat, TJOOOOHEJ!

Med kärlek!

Inga kommentarer: