onsdag 1 juli 2009

1 Juli

Känns som om hostan börjar släppa lite.

Idag har varit en produktiv dag, gick upp 03:45 och åkte till jobbet. Jobbade till 14:30 och så kickade jag, Emma, Sara och Max iväg till centrum. Jag kirrade ny mobil, FETT FIN! =) Jag älskar den, materalist- javisst!
Sen till valles, käkade äcklig sallad med gamal avokado och härskna räkor.
Drog till Teds och bokade tid för gaddning, nu är det sanning, jag ska gadda mig! Helt sjukt coolt!

Sen så bombade jag in musik i luren och gick ut och gick, pratade med Globi första typ 45 minutrarna. Mys som fan. Sen när vi lagt på så var jag mitt i skogen runt fresta typ.
Det började spratta i benen, av någon anledning så började jag springa så fort benen bar mig. Frammåt, fort fort, iväg, nästan som om jag flydde... Men vad flydde jag ifrån? Just då?
Så där sprang jag, i lågskor utan bra sula (mina knän kommer döda mig imorgon) cityshorts och en tubtop. Måste ha sett kul ut.
Men över stubbar och stenar sprang jag, hoppade över stockar. En blandning av Leila K, Vivaldi, InFlames, Ck och Eminem i lurarna. Liet annat random hoppade sig in också.

Kommer efter ungefär 5 km in i ett nybygt villaområde, det var så äckligt perfekt. Nästan lite pitoreskt. Alla hus såg lika ut, nylagda gräsmattor och på alla tomter stod en vattenspridare.
Det var så fint att jag ville gråta och så äckligt att jag ville kräkas.
Jag hatar idyll, folk med idylliska Svenssonliv får mig bara att gå under jorden. Bli en blöt fläck kvar på asfalten som torkar i solen och glöms av omvärlden.

Nu ska jag duscha av svetten efter springturen, fortsätta vara lugn till sinnet och sen sova.

One Love!

Inga kommentarer: