lördag 18 juli 2009

18 Juli

Att vara ledig innebär att jag tänker på tok för mycket för att det ska vara hälsosamt, därför hoppade jag in och jobbade typ 2 timmar på kvällen. På min lediga dag, woho, men men. Jag var där, hade kläderna i väskan och kunde lika gärna jobba. Och tänka på någonting annat en stud.

Slippa tankarna på alla jag saknar, för det är många och det gör ont. Men ledigheten och orken som följer med den kanske gör att jag orkar ta upp någon kontakt igen. Det är smärtsamt för att det är några som jag saknar för mycket. Mitt sifferminne kanske inte sviker mig och jag hoppas att du svarar. Har inga nummer kvar sen jag tappade mobilen på nattbussen påväg till jobbet för mer än två veckor sen. Nu har jag en ny mobil (iofs från samma dag) nytt nummer men inga nummer. Så jag förlitar mig lite på sifferminnet.

Nu ska jag sova, huvudet värker.

One love!

Inga kommentarer: