söndag 1 juni 2008

1 Juni

10 Dagar kvar, TIO JÄVLA DAGAR KVAR! Förstår ni? Det är helt sjukt!

"24 timmar samma sak, ååhh ååhh ååhh, åka åka åka åka lastbilsflak"

Galet I tell you, galet!

För er som kanske underar hur det gick för mig och klackarna igår så kan jag bara säga att jag ÄGDE! Men, jag måste göra ett till hål i remmen som går bakom hälen, den åker ner och det känns som om jag ska tappa skorna. Inte okej, men tur att jag upptäckte det nu och inte på självaste studentdagen. Pust liskom. haha

Iaf, igår så tillbringades kvällen framför tv'n med nästan 40 graders feber. PARTEEEEY!

Idag så jobbade jag från 14:00-00:50 och sen så kom Fia och hämtade mig med poschen! :D Lycka I tell you, lycka! Inte bara det att hon är så udnerbart snäll och hämtar mig mitt i natten, hon har PORSCHEN! Mm, mumms, motorljuden, accelerationen, MUMMS! *dregglar*
En annan sak som är mumms är att vi sålde typ INGA bullar eller dounuts och så vidare på kvällen så när vi stängde så fick jag ta ALL waste! :D Typ hej, 6 bullar, 2 kaneldounuts, 4 choklad, 3 stora muffins och typ 6 små! haha

Förstår ni hur mycket mina syskon kommer älska mig imorgon när de ser hur mycket godsaker vi har hemma eller?

Nej om man ska ta sig en dounut kanske?

Med kärlek!

Godnatt!

1 kommentar:

Johanna sa...

åh, godis! mmmm.