fredag 13 juni 2008

13 Juni

Nu är det tre dagar sen dagen S. Och jag har äntligen fått igång min brors dator =)

För tillfället så bor jag i Hagängen, i min brors lägenhet och är kattvakt åt den galnaste och sötaste katte evör: Klemens!
Så otroligt jävla gullig! Sjukt social och får ibland galnaste rycken och springer runt i lägenheten så att mattorna blir helt sepe, hoppar upp på soffan och springer runt. Helt galen.

Jag har verkligen inte gjort någonting dagarna efter studenten, bara tagit det lugnt och myst med Klemens =) Det är inte fy skam det heller ^^

Men idag så ska jag åka iväg. Min ex. ex. mentor Lilian ska bjuda på nu-ska-vi-fira-din-student-lunch, det kommer bli trevligt mina vänner. Den kvinnan, den kvinnan.

Det ända negativa med att bo här är att sovrummet har morgonsol och ingen rullgardin, det suger, ni som har varit i mitt rum vet vilket mörker jag är van att sova i. Men det fungerar.

Nu är det dags att ta sig ut på ballen igen, röka ni vet, min bad habit. Men det är nice!

Inga kommentarer: