onsdag 4 juni 2008

4 Juni


Idag har varit en riktigt produktiv dag!

Först så åkte jag till skolan, fixade och trixade med en lite suprise till klassen. Sen så bar det iväg i värmen till Sumpan där jag köpte lila tyll till min klänning, det kommer bli SÅÅ FINT! :D

Så mötte jag Victor på väsby station, väldigt trevligt!

Så bar det iväg till centrum, köpte ett par ASSNYGGA shorts på Dressman. Fick dom en 100 billigare för att kassörskan var knäpp eller nått? haha jag vet inte.

Åkte till Bella, käkade på Sandas. Feelin' fattyfattyFAT! men men, så mysigt att vara där igen!

TVÅ bra saker har hänt ikväll!

1. Jag fick åka motorcykel hem! SÅ JÄVLA NIIICE!!! Känna vinden, vibrationen från motorn, motorljuden!!! ÅÅÅHHH!!! Jag kom nästan! Serriöst! I WANT IT!

2. My babydarlin' Maroo avslöjade vad jag ska få i studentpresent! EN "ABSOLUT VODKA COLORS EDITION" (bild däruppe) Ni ska se mitt breda smajl. Ear to ear liksom!

Åh jag är så glaaad! :D:D

Men KÄRLEK!

godnatt!

Inga kommentarer: