måndag 28 maj 2007

Varning! Detta inlägg ge bittra eftersmaker, känsliga läsare varnas

Ja men iaf då, jag kommer hem. Kollar lite i Mr. Ohanas blogg, läser och förundras. Varför kan alldrig jag skriva sådär coolt och djupt som alla andra kan?

Så jag bestämmer mig för att jsg ak börja blogga, på riktigt alltså, inte bara på låssas i helgon dagboken utan verkligen blogga på riktigt. För det är så jävla mycket coolare att ''bloga'' än att ''jag skriver ett helgon dagboksinlägg'' Ni fattar vitsen! Ellerhur? Hela världen går ju ut på att vara cool.
Annars så skulle inte dessa arma fjortisar gå runt i nått så somakligt som finskor, partylinne och mjukisbyxor! Alltså, fatta mig rätt nu, mjukisar i all ära, jag ahr ett par egna som sitter som ett tält som jag älskar över allt annat. Men det var inte poängen, poängen är att världen gårut på att vara cool, så jag bestämde mig då för att bli en bloger för det är coolt och jag vill skriva djupa och häftiga inlägg, för det är coolt. I min värld. Men i en stackars liten fjortis värld är det coolt att gå runt i finkläder och mjukisar. Men smaken är som tur var som baken, delad! För försök inte trycka på mig ett par smått högklackade skor när jag ahr mina softischmjukisar för då ligger ni rätt illa till kan jag lova!

Men ja iaf, jag bestämmer mig för att jag ska börja bloga, jag går in på, ''skapa blog'' och så märker jag att det redan finns en blog med min mail! WOW tänker jag då och ska försöka fixa detdär... Men tror ni jag kommer ihåg lösenordet eller? Nopsi! Men som alltis så kirrar jag biffen, nivet, Jessica kirrar biffen sägs ju en del i min vardag! jag kirrar alla biffar, inget går inte att lösa!
Som min ekonomi för tillfället, jag vet absolut inet hru jag ska ha råd att åka till hultan i år.
jag ahr lite styvt 200 kvar på kontot, jag har beställt 2.5 liter vodka som kommer kosta 500 och det ska jag hämta på fredag. SEN måste jag ju komma till festivalen överhuvud taget. Det kostar lite styvt 600 med fakturaavgifter etc etc. Det är 1100. OCH på lördag ska jag iväg med mitt Iron Gang och se på Jack Sparrows nya vidodagbok! <3 Alltså, den mannen, i den rollen skulle kunna få mig till en fontänorgasm på 0.1 sekunder! RAWR!
Men iaf, biobiljett 100 kronor... Nu har vi då utgifter på 1200 och jag har då lite drygt 200 på kontot i skrivande stund, 200 som jag kan disponera på sparkontot och 1050 får jag på torsdag, det är inkomster på 1450 och utgifter på 1200. Nu kära vänner tänker ni ''Men det är ju lurre Jess, detdär kirrar du ju, det är lurre!''
Men, jag skulle gärna vilja åka till hultan och kunna äta mat också och så skulle jag vilja kunna köpa snus och en studentpresent till Hanna... Så kära vänner, det är inte så lungt längre! Det är helt sjukt vad jag kan göra av med pengar! HELT SJUKT!

Och det jobbigaste är att ju mer pengar jag har, ju mindre har jag egentligen, för ju mer jag har, ju mer spenderar jag... Det är helt galet.
Nejni, kära vänner.

Nu ska jag dricka upp mjölken och vara lite mer bitter på lyckliga straigtha par som invarderar min omgivning!

ps. Visste ni att det rä internationella piratdagen den 19 september! Gissa vem som ska vara konstant full coh utklädd då... d.s

1 kommentar:

Johanna sa...

jack sparrow ÄR mannen, bra att du kan stretcha på din sexuella läggning lite där :D haha. men du lägger pengarna på viktiga saker iaf, som sprit och sparrow, gud, så sjukt het. måste se filmen snart :D

och du är cool darl! en av de coolaste jag känner, sådetså. får jag vara din kompis? :D