torsdag 31 maj 2007

Pengar, pengar alltid är det pengar...

...som är problemet i mitt liv!

Nuvarande saldo på kontot är 1237 spänn, imorn så kommer jag göra av med 600 eller 700 tom om jag har otur. Vilket betyder att jag har 537 kvar. Sen på måndag får jag 100 (mer precist 95 men iaf) och så ska jag få 200 av Angelica och 50 av Emma och samma av Mailn (har klippt deras hår)
Bussbiljett till Hultan införskaffades idag och ska väll betalas nästa vecka = -600
Så ligger ekonomin på + 237 spänn... Kan man leva på det på en festival? haha...

Det är nästan ett skämt... sen behöver jag snus... liksom

Det blir nog till att låna lite från sparpengarna... Känns jobbigt... Men det löser sig, förhoppningsvis så får jag mer för konfirmandarbetet än jag hoppats så det inte märks ^^

Okej, problem löst, jag får helt enkelt låna 500 från sparpengarna så har jag lite pengar med mig till hultiz! Sen kan man ju alltid ta med sig lite föda hemmifrån, så som bröd av lite olika slag, och några morötter kanske... Nivet sånna saker. Kan kanske fråga mamma om dom kan köpa lite sånnt till mig till hultan, dom borde ju inte säga nej liksom. Det är ju faktiskt mat!

Annars så får man kanske leva på sprille! Det har ju ingen dött av, ellerhur?

Inga kommentarer: