måndag 27 augusti 2007

...

Jag mår verkligen dåligt över min enorma kroppshydda. Hur kan jag ha låtit mig själv gå såhär långt?! Hur kan min mamma ha låtit det gå såhär långt?!?!
Nu är det verkligen andra bullar på g, nujävlar ska jag ändra mina vanor totalt! Helomvändning, bara jag orkar. Kände mig dock duktig idag så jag ska försöka att fortsätta ha samma självdisiplin.
Var ute och körde med pappa, dock bara till Ica och tillbaka men det är en rondell på vägen och rondellkörning måste jag träna på. Så det var ändå helt okej, köpte två mangos och dom är FAN mina! Om mina snorungar till syskon tar dom så ska jag strypa dom långsamt!

Nu ska jag ut på en timmes prommis.

Ciao

ps. Anledningen till dagens inlägg är att jag vägde mig idag för första gången på några veckor och insåg då att om jag skulle gå ner 30 kilo (!!!!!!!) så skulle jag ändå klassas som överviktigt i förhållande till min längd. ds.

1 kommentar:

Johanna sa...

baby lägg av, du är vacker!