torsdag 2 augusti 2007

I Norberg...

...som är ett litet obetydligt samhälle mellan Fagersta och Avesta bor jag just nu på en körskola med logi tillsamans med 4 killar i åldrarna 17-19 år, som inte har förstått att man diskar efter sig när man lagat och ätit mat och att man slänger diverse förpackningar i rätt behållare (källsortering gäller) en tjej på 18 som kommer från Götet och är najs och en tjej på ca. 21 som jag har ganska så svårt för men som är trevlig.

Under dagtid så har jag antingen körlektioner eller så sitter jag vid någon av datorerna i datorrummet och gör diverse övningsprov i teori, eller så läser jag avsnitt ur teoriboken, går prommenader, handlar diverse mat och tobaksprodukter, lagar/äter mat, diskar och håller snyggt i köket och blir irreterad på personal som inte kan diska efter sig.

På kvällstid så har jag haft körlektioner mellan klockan 17:00-20:00 sen har jag lagat och ätit middag och sedan pluggat teori tills jag stupar i säng.

För att i övrigt klaga lite mer så har jag haft konstant magvärk sen jag kom hit och jag har verkligen provat ALLT! Jag har, på utvalda diskreta platser, släppt ut mina gaser, jag har bajsat, jag har provat att inta ryggläge i soffan i allrummet framför tv'n i ca: 30-60 minuter när det är som värst, jag har provat att inte dricka kaffe, jag har provat att röka istf att snusa och snusa istf att röka, jag har provat att äta lite mer, jag har provat att äta lite mindre och jag ahr provat att sova ordentligt på nätterna, jag har provat att ha minst en timme på för eller eftermiddagen där jag inte pluggar eller kör allt för att varva ner. Men INGENTING har fungerat!

Så, läget är nu detta, pluggar jag för mycket så får jag mer och mer ihållande ont i magen, pluggar jag förlite samma där. Äter jag ordentligt så mår jag illa och äter jag lite mindre så mår jag illa, äter jag lagom så mår jag illa och har ont.

Alltså, jag hittar ingen jämn nivå på studerandet eller ätandet vilket betyder att jag inte äter så mycket som jag kanske borde för att minska risken för illamående och jag kan inte sova på nätterna därför att jag oroar mig för min mage som beter sig konstigt och för teorin.

Någon som har ett hett tips på vad som kan hjälpa mig får gärna säga till för jag börjar bli desperat!

Förövrigt så är det Prideveckan hemma i Stockholm och ALLA, elelr minst 98%, av alla jag känner är i parken eller ska till paraden på lördag och jag har ingen fis i rynden till chans att kunna åka ner iom att jag kommer köra iprincip hela dagen.

Förövrigt 2, så saknar jag alldeles förmånga just för tillfället och jag är extremt blödig ikväll för på teorilektionen så kollade vi på den hemskaste filmen jag sett i hela mitt liv!

Puss och hej mina älskade!

Inga kommentarer: