söndag 26 augusti 2007

Skola...

... jadu, imorn börjar skolan igen!

Det är just för tillfället blandade känslor i mig.

1. Det ska bli kul som fan att börja igen. Klassen, lärarna, dagens min, teatern, mjukisarna 5 veckor i rad, trean, störst, sista året osv osv

2. Jag är så förbannat rädd så jag mår illa... Rädd för att jag ska försova mig imornbitti. Rädd för attdet kommer börja massa nya människor som man inte känner, rädd för att jag faktiskt kommer att behöva umgås med en hel teaterklass av nya människor som jag inte känner, rädd för att pendla varge dag, rädd för att det kommer vara massa människor runt mig varge dag och tillsist rädd för att träffa Kerstin med röntgenögonen igen.

Men ny ska jag in i händelsernas värld i den bästa boken evör, Gengångaren av Danielle Steel! :D <3

Godnatt!

Inga kommentarer: