måndag 7 juli 2008

7 Juli

Min intensiva period av dubbelarbete är nu till ända. Det faktum att jag har haft konfirmander från 08:30/09:00 till ungefär 14:00 och sen jobbat på donken från 16:00 till dryga 03:00 nästan alla dagar denhär veckan har tagit hårt på mig och mitt fysiska mående, jag har varot konstant trött.

Men nu är konfirmanderna konfirmerade och jag jobbar bara två pass denhär veckan det känns skönt kan jag lova.

Veckan har också bestått av lite övningskörning och diverse sjuka samtal med pappsen
"Titta, plinka, sööra" var något som sades en del. Pappa skrattade friskt, det gjorde jag med. Jag älskar min pappa, han är den bästa av dem alla.
Och nu sitter han och resten av min älskade familj på ett flygplan till Phuket som inte lyft ännu och jag har spammat luftfartsvärkets hemsida för information... Varför är jag så paranoid när de inte ens är i luften? Jag kommer bli ännu mer nervös nrä de väl lyfter. Jag hatar när mina älskade flyger. Men men, som Hanna säger, det är ingen idé att hålla på och oroa sig för saker jag inte kan påverka.

Denhär veckan så ska jag försöka träffa lite älsklingar från klassen som jag inte träffat på länge och så ska jag sooova! Imorgon är första lediga dagen på 3 veckor, soo sweet!

Jag har intagit föräldrarnas sovrum och dator, så jag tror att jag ska spela lite Zoo Tycon 2, mycket rooligare än The Sims 2!

Sen så ska jag rensa huset på chips och diverse andra saker med hög kalorihalt så att jag inte faller för frestelsen att frossa.

Med kärlek!

Godnatt!

Inga kommentarer: