tisdag 29 juli 2008

26 Juli

Jag har haft en helt otrolig dag idag med!

Detta är även en mycket speciell dag, min fining Mr. Ohanaälskobabyboy fyller 19 år och jag tycker att ni alla ska skcika henne en värmande grattis-tanke! =)

Jag har spenderat dagen i EuroPrides tecken, lite arbete och mycket nöje!

Dock så börjar jag tröttna extremt mycket på att vara den ende singeln i sällskapet... Var jag än är så är det mina vänner+deras ragg/flickvänner. Visst, alla är jättetrevliga och så vidare, men smaskandet stör mig lite och på tal om smaskande så litar jag inte riktigt på min kaloritabell... Det är helt omöjligt att jag kan ha hållit mig under dieten två dagar i rad, för jag överdriver inte när jag säger att jag ätit MYCKET! Lunchen idag var enorm! Men iofs så var det trveliga sällskapet värt det!
Men jag måste skaffa mig en mer tillförlitlig källa, så är det bara.

Nu är jag trött efter att gående och alla glada stunder, jag måste sova... Skulle dock behöva en prommis. Men jag SKITER FULLSTÄNDIGT I DET! SÅDETSÅ!

Men kärlek!

Happy Pride och massa kärlek till er!

Inga kommentarer: