onsdag 13 augusti 2008

13 Augusti

Okej, jag är smått sliten. Det är precis så att jag klarar att jobba 7 dagar på raken, eller mer nästan precis. Jag höll på att fuckin bryta ihop igår. När jag är trött är jag mer sårbar och när jag är mer sårbar så ja... Ni fattar. Jag hatar det, it sucks. Men i alla fall.

Idag har jag njutit så hårt av att ha varit ledig!

Gick upp vid sex för att kicka iväg Laley till jobbet. Åkte till stationen, köpte cigg, åkte hem och la mig och sov igen. Sen så blrv jag väckt vid 13 tiden av Mr. Ohanaälsko. En timme senare så var jag i centrum och åt sushi! Åh vad jag mådde bra! Jag har saknat dig så mycket älskling! Sen så gick vi till Clas Ohlsson och köpte målardukar och lite nya färger. Han i kassan utnämnde oss till "Konstnärsklubben" och just nu så sitter vi båda och uppdaterar varandra på hur det går med målningen. Sen så skulle vi åta middag några timmar senare och jag njöt så mycket av att träffa mina underbara familjemedlemmar igen! Mamma var inte pissed som jag trodde, hon kanske bara var trött imorse? Eller något.

Men tror ni att jag fick i mig någon jävla mat eller? Nejdå. En halv köttbulle, lite ärtor och typ en matsked pasta, sen så sa hela min själ hejdå. Äsch jag var mätt sen sushin så det gjorde inget och jag åt ett äpple nu på kvällen. Jag överlever, jag lever och jag är ganska så nöjd med tillvaron även om det ibland går rätt ner så att man måste upp igen. Men jag tror att det är berg och dal-banan som gör livet värt att leva.

Shit var mycket ordbajseri. Nu ska jag ut och suga på lite canser.

Guds frid!

Godnatt!

Inga kommentarer: