fredag 22 augusti 2008

22 Augusti

Allt blir kaos i mitt liv igen och det är enbart bara mitt eget jävla fel och jag hatar det så innerligt. Jag hatar kaos. Allt jag vill är verkligen bara att det ska flyta på utan konflikter och komunikationsmissar.
Dags för lite ioslering och struktur igen tror jag minsann.

En anna sak som jag stör mig på just för tilläfllet är människors brist på källkritik på internet. Jag blir så trött på alla haxx som dimper ner i inkorgen med jämna mellanrum, det är allt ifrån katter på burk i Kina, till virus och andra katastrofer. Jag vill inte ha hax i min inkorg och uppmanar nu resten av världen att ha lite källkritik innan ni vidarbefodrar mail med diverse varningar och gör folk upprörda med bluffar. Visst, det är skitfint av er att ni vill varna mig, men alltså, varna mig då för någonting som existerar då istället!
Oftast med hax så kan man bara läsa texten lite grundligt och förstå att man håller på att bli grundlurad. Språket är oftast mycket dåligt med gramatiska fel och så vidare. Enkelt knep. Annars så är sökportaler som www.google.se eller www.susning.nu heta tips för att kolla upp saken i fråga.

Så, det var det!

Annars så börjar jag på streetdance på torsdag och jag har köpt ett par nya mjukisar som är helt underbara!

Nu tror jag att jag ska sova, kanske, eller börja måla på någonting nytt eller kanske allmänt störa mig på att jag har fått någon form av muskelskada i ryggen så jag knapt kan vrida mig åt sidan... Men det blir bättre snart, glöm och gå vidare.

Glömt och gått vidare har jag gjort med en annan sak också, skönt kan jag lova. Så jobbigt var det inte, jag behövde egentligen bara inse att jag intalat mig själv att jag kände på ett visst sätt för att verkligheten var så mycket jobbigare att ta på.

Föresten! NÄR FAN KOM HÖSTEN?! Jag blir så trött, med hösten kommer också den årliga höstdeppritionen. Jag längtar verkligen inte, jag känner verkligen hur hela min livsork sjunker med regnet som slår mot marken.

Nu var det slut på klagomål för kvällen.

Med kärlek.

Inga kommentarer: