tisdag 5 augusti 2008

5 Augusti

Dagen har börjat bara finfint. Dock inte imorse när jag satt och spammade som fan för att försöka få en uppkörningstid... Men det behöver vi inte tänka på nu.

Åkte och fikade med Mr. Ohanaälsko och drack för mycket kaffe och snackade skit. Sen så skulle hon till Västerås och jag gick i centrum. Shoppade loss på Apoteket och Clas Ohlsson! =)
Det bidde en ny badrumsvåg! =D Vår har ju varit trasig hur länge som hellst! INTE OKEJ!
Jag valde en bara för att den var billig och snygg, men när jag kommer hem och tittar lite närmare på den så inser jag att den automatiskt registrerar viktavmätningarna och räknar ut hur mycket man gått ner/upp i vikt sen sist man vägde sig... Synd bara att det kommer fucka ur iom att jag inte kommer vara ensam om att använda den. Jaja.

Träffade Bella och tillhörande pojkvän också, det var trevligt! Mycket mycket trevligt!

Med kärlek!

Inga kommentarer: