onsdag 11 juli 2007

Två veckor med mormorn...

... kommer knäcka mig!
Jag blir så jävla irreterad!
FAN JAG ÄR INTE DIN SLAV!
Jag är inte fem år längre!
Jag kan ta hand om mig själv!
Jag kan bestämma själv!
Jag är inte till för attgöra allt ditt lata arsle inte orkar lyfta sig för att göra!

Idag så åkte vi tillbaka till väsby från hennes lägenhet i Märsta. Jag skulle klippa gräset och så, mamma och pappa hade bett mig göra det. Och visst det kan jag ju göra, det är inte jobbigt liksom. Så jag konkade fram gräsklipparen det första jag gjorde när jag kom hem, jag pluggade in mp3'n och klippte gräset och kände mig sådär butch som man gör ibland, sådär riktigt lesbisk som man gör ibland. Tillexempel när man klipper gräsmattan och lyssnar på sådär typisk flatmusik, inte för att jag vet riktigt vad det är för musik men iaf. Jag gladde mig åt tanken att såhär skulle aldrig Josse göra, hon är förmycket tjej för det. Det kändes bra. Jag var ganska nöjd med att klippa gräset, jag tror serriöst jag ska göra det oftare.
Så går jag ner, för att klippa gräsmattan på baksidan. Därnere är mormor och Ulla Britta och plockar vinbär.
Och då, när jag är mitt uppe i arbetslyckan, när det är kul att klippa en förbannad gräsmatta så måste jag springa fram och tillbaka och hämta och fixa saker till mormor, tex, fixa kaffe till henne och Ulla Britta, öppna till uterummet, men först leta nycklar till detdär förbannade uterummet när dom sen inte ens ska sitta där och dricka sitt förbannade kaffe!

Det tog musten ur mig att hon inte ens, när hon visste var nycklarna låg, när hon vet hur kaffemaskinen fungerar kunde hämta domdär jävla nycklarna och öppna detdär jävla uterummet och fixa lite goddamn kaffe till sig och Ulla Britta!

Nej nu är jag less! Redan!

Jag tror jag behöver en cigg och lite ensamhet! Tack!

Inga kommentarer: