tisdag 24 juli 2007

Min tid...

...just nu består av att: plugga en jävla massa körkortsteori på diverse gratis hemsidor, att umgås med mamma så mycket som möjligt, övningsköra och ett enormt kroppskomplex.

Tyvärr är det sistnämnda ingen bra kombination med att vi har Toblerone hemma och ska på en dagskryssning till Åland och då kommer mamma och mormor köpa massa taxfreegodis som kommer ligga hemma... Jag har fått sån sjukt dålig självdisiplin på sista tiden, det suger så hårt! Dags att bli duktig igen!

Men iaf, imorn får jag nästan 6000 i lön och jag hoppas på att kunna köpa med mig en stock snus från taxfreen. Jag får bara inte glömma passet så jag har nått legg med mig. Jag får unna mig den stocken för jag är trött på att talla snus av pappa nu som jag gjort i tre dagar.

Nu ska jag gå och sova för jag måste gå upp 05:00 imornbitti!
Godnatt darlings!

1 kommentar:

Johanna sa...

men älsk, du är hur fin som helst ju!