söndag 9 september 2007

A hard working dyke

Jag har ännu inte damsugit mitt rum...

Men, idag så pallrade jag mig, trött och jävlig och efter 4 timmars sömn upp ur sängen klockan 09:00, satte mig coh käkade frulle med syster och hennes två fnissiga polare som har sovit här inatt. Gick ner och sölade på mig kläder osv och vid 10 så drog jag och pappa till ICA MAXI <3, jag körde det gick över förväntan och nu går det mesta på automatik.
Vi bytte Jacobs radiostyrda bil och köpte batterier coh sen så körde jag hem. Det gick bra förutom vid ett rödljus där jag lyckades få motorstopp två ggr föratt pappas bil är så JÄVLA svårkörd. Det är något han själv säger och ingenting som jag bara skyller på. Sen flöt allt på och jag har kommit ram till att jag HATAR att köra under 90 km i timmen... Det går så jävla långsamt! Fyfan! 30 vägar kan ta sig någonstanns!

Vi kommer hem helskinnade, pappa är inte ett dugg orolig för min uppkörning... Det är dock jag, men wtf det får bära eller brista helt enkelt och jag har av mamma och pappa fått mitt första köruppdrag som kommer vara (om jag får körkortet) tre dagar efter uppkörningen då de vill ha sjuts till Eskilstuna.

Sen så la jag mig coh kollade på lite Idolrepriser. Jag var ju så nedrans jävla duktig och missade ALLA Top Modelrepriserna igår... ='<

Sen så målade jag trappen/hallen, det blir fint men det måste målas iaf 1-2 ggr till för att bli riktigt snyggt. Så nu har jag målarfärg över hela mig...

Det luktar korvstroganoff från köket vilket gör mig sjukt opepp på middag...

So long

Inga kommentarer: