måndag 14 april 2008

14 April

Idag är det en månad sen som jag var i Barcelona och min bror fyllde 21, fy sjuttsingen vad tiden går fort!

Kännslan har infunnit sig igen med starkare kraft. Saftskummskänslan och fjärilarna i magen går som vildar i min buk hela dagarna och nätterna. Jag kan inte sova ordentligt, jag kan inte äta, jag kan inte koncentrera mig och göra saker som borde göras. Jag bara är och vill inte ta itu med någonting som får tankarna in på andra spår.
Jag drömmer på nätterna om att personen redan har flickvän och vaknar helt svettig och rödgråten och helt ledsen. På dagarna som jag ska jobba så hoppas jag bara att jag ska få se det glada ansiktet och få jobba med den charmigaste personen i världen och blir helt jätteledsen om det inte blir så.
Jag kan lyckas komma in i nått tillstånd då jag försvinner in i drömmarnas värld och helt försvinner från omvärlden, så vaknar jag upp och inser att jag stått i flera minuter och torkat samma ställe på bordet.
Jag beter mig helt konstigt, det skrämmer mig. Men det som skrämmer mig mest är att personen som får mig i sådan fruktansvärd obalans är av det manliga könet...

Kan nån vänlig själ bara säga vad som händer med mig?

Med KÄRLEK!

Godnatt!

Inga kommentarer: