tisdag 1 april 2008

1 April

Jag har lyckats undkomma att bli grundlurad hela dagen. Det känns nice.

Annars så fick jag ett såndär fiiint lyckorus nyss! =)
Av någon anledning så köpte min mamma en hårgrej gör håret lent och som stärker nyanserna i rött hår för ett tag sen, fråga mig inte varför men det gjorde hon. Det verkar helt enkelt som att hon inte tittar ordentligt på förpackningarna när hon köper något.
Inte mig emot dock, iom att jag nu är jätterödhårig. Så jag har tagit den och den luktar svagt av kanel vilket är asmysigt! Plus att det känns som om den fungerar, jag behöver inte använda balsam iaf.
Men det var inte det som gjorde att jag fick ett lyckorus. När jag var uppe i badrummet och fixade med håret efter duschen så fick jag för mig att ställa mig på vågen, det var väll sådär 3 veckor sen sist och det var bara att säga heeeråååå till tre kilo till.

I ain't gonna miss ya!

Helt sjukt underbart, jag blev helt lycklig. Som jag har skrivit många ggr om så har jag inte vägt såhär "lite" (jo jag väger fortfarande på tok för mycket) på minst 4-5 år! Det är en underbar kännsla!

Plus att jag tycker att teaterlektionen idag var rolig! Dock så får man inte så mycket av Kerstin att bita i och jag hoppas av hela mitt hjärta att hon inte går på oss skogsfolk sen när det blivit mer föreställningstempo för då kommer jag avlida och det fort. Men men. Det löser sig nog. Jjag skulle bara vilja ha lite mer regi, för det kan ju inte vara så att allt faktiskt är bra, det tror jag inte en sekund på!

Till sist så har jag lite gratulationer dagen till ära:

Grattisgrattisgrattis till Emma som fyller 20 idag och till Johan som firar ett år med sin flickvän!

Med Kärlek!
På återseende!

Inga kommentarer: