söndag 27 april 2008

27 April

Jag bloggar inte så mycket längre, knappt alls.
Jag gör en massa andra viktiga saker i stället, så jag hinner helt enkelt inte med detdär med eftertanke i cyberrymden.

Men ni (läs:Hanna) ska ändå få er en liten uppdatering från mitt liv.

Som sagt, det är lite mycket nu. Jag jobbar två till tre dagar i veckan. Går i skolan och repar, har konfirmander och försöker få in mina vänner där på ett hörn också. Det är lättare än det verkar att få tiden att räcka till. Jag hinner helt enkelt inte, jag orkar helt enkelt inte. Det är inte så att jag inte vill umgås med mina nära och kära, jag gör så gott jag kan för att klämma in något mer än skola och jobb i mitt schema.

Men teatern går frammåt, jag har lite premiärångest men det ska nog gå. Hoppas jag. Och de som känner att de har intresse av det får gärna komma till Edsviks konsthall den 14/5 klockan 19:00 för att se SFG's uppsättning av Shakespeares "En midsommarnatts dröm"

Annars så stängde jag på jobbet igår, det var segt. Serviceområdet är betydligt större än köket men ändå så var jag klar långt före de andra. Vilket kändes bra. Var hemma vid 01:00 och sov sedan till 14:30. Det blir lätt så att jag tar in veckans sömnbrist på söndagen. Men jag cyklade till Infra och hämtade ut kläder jag beställt och så hem igen för att städa. Det kändes nice och nu knastrar det iaf inte under fötterna när man går xD hehe

Sen så har jag inte hunnit så mycket mer idag iom att jag sov bort hela dagen. Men det känns ändå produktivt.

Det ska bli sjukt skönt att ha idrott i skolan igen. Jag känner mig så sjukt uppsvälld och vidrig för att jag inte hinner/orkar träna. Det suger. Men jaja... What to do, det känns nice iaf.

Nu ska jag läsa manus, duscha och sova... förhoppningsvis.

Med KÄRLEK!

Godnatt!

Inga kommentarer: