söndag 6 april 2008

6 April

Nu är jag hemma i världen igen, jag svarar i telefonen och är mentalt lite mer förberedd på vardagen än jag var innan jag åkte.

DÅM var värt min tid, totally, trevligt folk, bort från världen och ut till Graninge, bra årsmöte och lite tid att spendera med min homeboy Gud. Jag gillart! jag försöker att spendera så mycket tid som möjligt med min homeboy, men jag jäcktar för mycket i mitt liv för att faktiskt kunna stilla mig i bön när jag är hemma, det fungerar inte, det är svårt. Gud är ju med mig hela tiden, det vet jag, det tror jag, men det fungerar inte att hanhondendet försöker få någon kontakt med mig när jag inte är öppen för kontakten.
Måste jobbas på, jag älskar sinnesfriden.

Men ja, DÅM blev väldigt kort i år. Vi var klara redan vid lunch, till skillnad från förra året då vi var klara vid 19-tiden på kvällen (?)
Men, vi är ju en ideell förening som skall gå +/- noll, så omedvetet så balanserade vi upp förra årets långdragna möte med ett kort möte i år.

Balans.

Men nu ska jag balansera i säng för mamma har köpt en ny bok! YI-HA! =)

Med kärlek!
Godnatt!

Inga kommentarer: