måndag 28 april 2008

28 April

Jag kan inte sova, klockan är 01:49 och i mitt huvud snurrar tankarna värre än en stormvind av Carola. Mer än otroligt störande helt enkelt.

Det är så mycket som oroar mig, pengar, betyg, körkort och så vidare.

I och för sig så är ju pengar ett vanligt orosmoln som ligger där i bakgrunden och förstör min vardag, jag tänker knappt på det längre. Men iaf, jag är helt av med skulden till körskolan nu så det är bara dryga 4 laxar till mammsen som ska pröjsas. Första firren får hon när studiebidraget kommer och iom att jag budjeterat 1000 kronor till studentskivan så är det nu 0 cash kvar på kontot. De 400 som A. är skyldig mig gör förhoppningsvis att jag går runt denhär månaden också...

Synd att jag börjat lyxröka så extremt mycket.

Sen är det detdär med körkortet, jag vill klara det, jag måste klara det. Men nu har pappa börjat tjata lite på mig om att boka en ny uppkörningstid. Grejen rä den att jag vågar inte fail'a IGEN! Jag vågar inte, jag VILL inte!
men iom att jag inte kan sova så har jag legat och tänkt, tänkt och åter tänkt och kommit på att Juli, Juli är en bra månad.
Motivering till att jag ska köra upp i Juli lyder som följer:
Jag måste göra det innan 9 Augusti om jag inte vill göra om teorin.
Jag kommer kunna skriva in mig på en körskola i Maj enligt min ekonomiska plan och kan då varva massa körning med pappa med körlektioner vilket kommer betyda att jag kommer då köra bil som en galen Gud (jag kör bara som en gud nu) och då förhoppningsvis klara hela skiiiiten! =)

Verkar det inte vara en plan som kommer hålla? =)

Sen måste jag bara tillägga att röka massa ciggaretter och dricka en drink ensam mitt i natten är sjukt underskattat. Bland det mysigaste jag gjort på länge. Typ.

Med Kärlek!

Ha en fortsatt trevlig natt!

Inga kommentarer: