torsdag 11 september 2008

11 Sepember

Nu har det kommit in 3 nya saker i min annars ganska inrutade vardag...
Så nu är rytmen, jobba, sova, tisdag, jobba, konfirmander, sova, jobba, ku, sova, jobba, dansa, sova... osv... Ni fattar!

Det har gjort en stor skillnad i hela min existens att ha den andliga närvaron, fysiska aktiviteten och de små söta sakerna, det är inte lika tråkigt och stressande att jobba, jag sover lite bättre än innan och de lediga dagarna känns som om jag vill göra något åt och inte bara sova bort. Det är underbart, jag tror att dansen är den största boven i dramat som gör att jag är så nöjd med livet. Så otroligt kul!
Idag så började vi på vår "riktiga" koreografi och den är snäppet lättare än uppvärmningskoreografin som börjar sitta nu och det är så mycket roligare när man känner att man kan greppa stegen något sånär efter några minuters träning och inte flera timmar. Vi ska, vad jag fattar, även vara med på nån julshow... Hanna, nej jag minns inte datumet nu... 23 november... kanske... eller nått. Så mycket minns jag utan att skriva upp det i kalendern. haha.

Helgen blir sweet!

Ledig imorn, ska sova och städa för att sen dra till Moppe-Carro och fucka ur lite med det flippade folket från Familjen. Fysingen.

Lördagen ska spenderas med min familj och sen hos Sanna som har inflyttningschill. Tagget är totalt! Hanna min älskade lilla lurv kommer från Götet och åååhhh! Ja, det är allt jag kan säga... ÅÅÅHHH!!! Ska bli trevligt att spendera kvällen med de andra som ska dit också, vad jag vet Fia och såklart Sanna men iaf! Trevlarns trevlarns!


Jag är taggad på livet igen! Och för tillfället jävligt taggad på Top Model!

Med kärlek!

Natti

1 kommentar:

Johanna sa...

livet är fint och dansen är underbar :D dock skulle jag vilja träffa dig någon annan gång också darl! om du har tid! don't you love me anymore :(