söndag 7 september 2008

7 September

Dagarna går i samma takt, jobb, vila, umgänge, jobb, vila, umgänge... osv ni fattar rytmen.

Jag vet inte om jag gillar det eller inte. Vissa dagar gillar jag det, livet, rytmen jag är nöjd med livet och tillvaron. Och vissa dagar är sin idag när jag bara vill dra något gammalt över mig och sova bort några veckor. Det rä lite berg och dal-bana men vadfan. Det som egentligen stör är att jag ibland är lika klumpig som killen i filmen Hitch som jag tittar på nu.

I övrigt så har jag tillbringat dagen i soffan med lite L-word avsnitt efter att jag lämnade av Laley vid bussen när hon skulle till jobbet. Lite wiengummin har avvärkats och det har ändå varit en helt okej dag...

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen och jobba på att sluta klampa runt och öka finkänsligheten lite, det skulle inte skada.

med Kärlek!

Inga kommentarer: