söndag 28 september 2008

28 September

Jag vet, jag är sämst på att uppdatera här.

men iaf, idag är det lillasysters födelsedag och vi spenderade några timmar i centrum, köpte smink för 600 spänn och delade på en otroligt god banana split. =) Så jävla värt! Fyfan vad jag älskar min syster! <3

Gårdagskvällen spenderades först med närmsta släkten och sen med närmsta brudarna med några glas vin och massa prat! Helt to die for! Totalt underbart!

En av anledningarna till min totala tystnad här på bloggen är att jag har kommit in i en svacka just nu, mitt liv känns inte riktigt värt. Jag kan inte komma på någon logisk anledning till varför jag gör vissa saker, jag vill ha en bättre dygnsrytm och mer livskvalitet. Därför så har jag bestämmt mig för att byta jobb. Jag måste det. Jag har så svårt för att säga nej när frestelsen är mitt framför mig. Visst, nu kan ni ju tänka "Ta tillfället i akt och träna på självdisiplinen"
Självklart kan jag göra det, men jag orkar inte.
Jag vill inte förlora människorna, de flippade helt sjuka människorna.
Men jag vill samtidigt bli nöjd med mitt liv, det jag gör och vilka beslut jag tar.
Just nu så är jag inte det, jag blir sur på mig själv oftare än jag känner för och jag kan inte hålla emot, det bara är så.

Så jag hoppas som fan på att jag får jobbet på Multipartner!

Inga kommentarer: