måndag 13 april 2009

13 April

2 dagar kvar tills jag ska lämna in semesteransökan till sommaren och första dagen på boot camp.

Jobb, jobb, jobb. Jag jobbade som vanligt idag, 9:45-19:00 segt men kul, köket. Me like =)

Allt gick bra med boot camp också, 3.8 kcal för mycket men det kan ju iofs inte göra så överdrivet mycket. Eller?

Imorgon är det samma, men minus 3.8 då. Hehe.
Sommaren, here I come! =)

Kan inte säga så mycket annat än att det kändes märkligt, inte som förr, men det kan jag inte heller förvänta mig. Alls. Det var samtidigt jätteskönt. Verkligen. Din närvaro osv. Det kändes bra.
Shit vad förvirrat. Men men, jag hoppas att det går att pussla ihop lite i alla fall.

Imorgon är det jobb igen. Puha. Bara att köra.

På onsdag ska jag träffa Siri, det blir nice. Var nästan ett år sen! =)

Godnatt!

Inga kommentarer: