måndag 20 april 2009

20 April

Idag har varit den bästa dagen på länge, om inte annat den mysigaste och lugnaste.

Jag gick upp i den arla morgonen på min lediga dag för att åka till Bålsta och vid 9-tiden vad jag framme. Stod en stund och väntade på Elin, Elin, Elin som jag inte träffat på jättelänge. Kallt var det och jag var nöjd över min tredje tjocktröja i väskan.
Iaf, vi åkte ut till henne, mitt ute i ingenstanns, eller kallar Örsundsbro. Där hon bor, i ett hus mitt ibland åkrar så det är helt mysigt och Lilla huset på prärien-likt.
Sån otrolig skillnad på min hektiska värklighet på donken osv.

Så idag så har vi hållt på med stolpar till hagen, tagit ut höns (det är den konstigast kännslan jag varot med om, att hålla i höns) lagat elstängsel som hormonstinna Lillefot hade sönder osv osv.

Vi tog också med oss två av hundarna på prommis till brevlådan 2.4 km fram och tillbaka. Till brevlådan!!! :0

Det var mysigt att spendera dagen med hästar, hundar, hundvalpar och naturen. Jag är trött med nöjd. Totaly nöjd.
Det var så otroligt trevligt att träffa Elin igen! Helt galet!

Nu ska jag duscha snart, sova snart.

Med Kärlek!

Inga kommentarer: