tisdag 28 april 2009

28 April

Jag måste bara förklara för er att jag oftast bloggar på nätterna så den dag jag bloggar om och som har förfallit i mitt liv är nu den 27 april.
Den 27'de klingar som en kyrkklocka på en begravning i hjärtat, 27, precis som 14'de gör. Det är speciella datum, riktigt speciella.

Men denhär dagen, den 27 april 2009 så gjorde jag inte så mycket annat än att ta mig upp ur sängen vid 12-tiden, dricka en kopp kaffe och åka till jobbet. Totalkaos. Verkligen TOTAL kaos och jag var så slut när jag slutade, at inte bara göra sitt eget jobb utan också setill att allt annat flyter och fungerar är ju lite påfrestande liksom. Men men.

Fick sjuts av DP hem så det var ju inte fy skam.

Kommer hem och är överklycklig över att jag och min kära syster som nu delar toan här på nerevåningen har samma dragning till att sitta på muggen länge och läsa tidningar. Hon har införskaffat Vecko Revyn och jag satte mig för att långskita och läsa lite blaska.

Men denhär gången var det inte bara blaska, det var BRA blaska. Jag brukar tycka att sånna här typsika tjejtidningar bara förstärker det smala idealet och förstör dessa små pubertala läsare mer och mer vad gäller deras själförtroende.
Men lite längre in i läsningen så kommer jag fram till ett fotorepotage som berör oss alla kvinnor. Ser jag normal ut... därnere..?
Om fittor helt enkelt, att fittor ser olika ut och att alla är normala. Helt underbart fotorepotage där olika kvinnor helt enkelt ställt upp på att få deras vackra fitta att bli fotad. För fittor är vackra, jag älskar dom och det är inte bara för att jag nu är flata. De är vackra, så är det. ALLA är det. Men iaf, i detta repotage fanns det rakade fittor, buskiga fittor, hängande innre blygisar, hängade yttre, det fanns bullfittor och det fanns stora klittor. Det var helt underbart! Inte bara för att de ägnat flera sidor i sin annars meningslösa tidning åt fittan utan för att de faktiskt försökte riktigt väl med att få alla dessa små pubertala flickor att fatta att ingen fitta är den andra lik och alla är vackra.

För erkänn, visst har du också funderat på om du ser "normal" ut därnere? Om din fitta är vacker? Attraktiv? Och så vidare!

Jag vill egentligen bara säga TACK till Vecko Revyn för ert repotage och jag hoppas att ni fått ut ert budskap! Alla fittor är fina, vackra attraktiva och inte minst unika!

Nu ska jag nog duscha och sova... kanske

One Love!

Inga kommentarer: