söndag 5 april 2009

5 April

Länge sen sist.

Jag är tillbaka i stockholm, tillbaka på donken. Back to basic.

Att komma fram till att man inte kan leva med den man älskar är det jobbigste jag någonsin kommit fram till. Men jag har också insett att det inte kommer att fungera, inte nu. Kanske i framtiden, men inte nu... Tyvärr.

Jag har gjort min systemet-debut. Köpte vin som jag tänkte överaska familjen med men de hade redan öppnat en pava när jag kom hem, vilket var trist. Men men.

Jag är sjukligt taggad på att jobba imorgon, jag har saknat Familjen, Fysingen. Hoppas bara att några gamla rävar är kvar, någon schysst skiftis och sådär. Det som skulle göra min dag är att få stå i köket ^^

Nu ska jag säga hejdå för nu. Uppdatering kommer =)

1 kommentar:

Jocke Holmström sa...

Välkommen tillbaka!
Kommer du ner och besöker oss på KU på onsdag?