torsdag 16 april 2009

16 April

Ledig idag, nice som fan. Gick upp vid 10 och bara satte mig och zappade på tv'n till typ 13-tiden.
Då lagade jag mina jeans som bara blev trasigare och trasigare och begav mig iväg till jobbet för att möta Laley som slutade 14:30, vi käkade och drog hem till mig och spelade Rock Band.
Pappa och Jacob kom hem och lillprutten anslöt sig till vårt spelande och vi fortsatte att spela fram tills det var dags att gå till KU.

Det var otroligt skönt att vara där igen, att få fucka ur det stället igen med allmänt snusk och bajs-prat. Hanna hjälpte dock till väldigt mycket med att få igång bajs diskutionen.

Jag och Fia bänkade oss i andaktsrummet ett tag. Jag spelade lite och vi mös massor. Myspys. Jag har kommit fram till att med rätt låt så låter jag inte helt som en kratta. Dock inte i Fias eller Hannas klass, men ändå inte som en kråka. Lite okej faktiskt.

Vid halv tolv-tiden så åkte vi iväg på äventyr i partybilen och typ en timme senare så kom jag hem.

Just nu sitter jag och lyssnar på Sara Lövgren och allmänt mår sådär. Men sova snart kanske.

Att jag var din lycka och ditt ända ljus i livet? Psst! Det är ju efter att jag lämnade dig som du verkar ha blivit lycklig. Cut the shitchat? huh?

Inga kommentarer: