söndag 3 juni 2007

i gången mellan tunnelbanan och pendeln

Där gick jag, Eagel Eye Cherry i öronen, med en sportbh och ett vitt linner med boxar-rygg, med luggen uppsatt och en patetiskt liten hästsvans.
Där gick jag med svarta byxor uppkavlade till knäna, stora byxor, inte tältstora med stora, jag kände av passet i bakfickan, det pass som är min enda ID-handling, det enda som inte ljuger om att jag är jag.
Där gick jag med en röd, vit, svart rutig skjorta i handen och en axelremsväska på axeln. En svart väska med ett märke av två kvinnosymboler i regnbågsfärger som sitter ihop. Det märket som visar ganska starkt vem jag är och vad jag står för.
Där gick jag i gången mellan pendeln och tunnelbanan och kände mig ensam, människor gick om mig från båda hållen, gamla människor, unga människor, stressade människor, harmoniksa människor, vita, mörka, kvinnor och män. Människor av alla dess slag gick om mig, bakom mig och framför mig. Framför mig gick också 4 par, alla dessa par heterosexuella.
Hand i hand, killen med armen om tjejens axlar, eller bara armarna om varandra. Och där gick jag, bakom dom, ensam, med min vöska med märket som visar att sådär kommer jag aldrig gå med en killes armar om mina axlar.

Då kände jag bara, tacka fan för det! För finns det något mer oattraktivt än män? Finns det nått mer som man förstår så lite som män? Nej det gör det inte! Jag kan verkligen inte se det attraktiva hos killar eller män eller van man nu vill kalla dom. Dom är bara fula, visst trevliga, bra vänner. Men alltså, nej! Ew för någonting mer än så. Hur akn man vilja ha en killes tunga i sin mun? Hur kan man vilja ha hans händer på sin kropp? OCH HUR kan man vilja ha sex med en man?

Jag får obehagliga rysningar av bara tanken på att KYSSA en kille... Alltså nej, nej och åter nej!
Pojkvänner, alltså jag förstår inte det fina!
Hur kan det vara meningen att två kön, två olika sorts människor ska vara ämmade för varandra? Enligt mig är det sjukt att så många i världen är heterosexuella! Herregud! Uss och ew är det ända jag vill säga. jag förstår verkligen inte, faktiskt, verkligen inte! Alltså nej, det finns inga ord, jag kan inte beskriva vad jag tycker, jag ser inte det attraktiva, jag förstår inte hur man kan älska en man så...

Med de tankarna i huvudet så kände jag mig ganska nöjd med att gå där ensam bakom dedär fyra paren. Jag är iaf smartare än de fyra tjejerna som inte fattat hur vidriga män är!

Efter att ha skrivit ett sånhär inlägg så betvivlar inte jag en sekund på min sexuella läggning och det känns bra.

Godnatt!

2 kommentarer:

Johanna sa...

hälsar från åsa som gillade ditt inlägg också. men killar och tjejer är lite som pussel ju, haha. fick just åsa att säga men åh gud och vända sig bort, blev lite stolt. anyhow, är lite mittemellan så jag tror det mer handlar om personer än kön du vet :) också, vill du hänga med på fest på lördag? hos virras. i'll give you a call.

Linnea sa...

Hej hej:) Det är ju bra att du vet hur du vill ha det, men jag gillar söta pojkar;) Även om min kanske inte är den mest maskulina här i världen:P Kramisar