tisdag 19 juni 2007

Usel...

Hultan var underbart kul! En hel vecka med älskade går inte att beskriva. Trotts att allt förflöt i en mer eller mindre berusad dimma så var det en bra festival!
Men blandningen av förmycket öl, sprit och sliskmat har gjort så att jag gick upp ett kilo. Och sen jag började lyssna på Kerstins visdomsord om kost så har jag gått upp 1.7 kilo så jag litar inte riktigt på att det ska fungera. Jag tror att jag ska köra på min egen strategi ist, då går man iaf stadigt ner i vikt, istället för att gå upp.

På det är så är jag den mest usla dottern och storasystern, det känns ju jätteparty! Verkligen! Jag vill så flytta härifrån NU! Inte om ett år när jag tagit studenten utan NU! jag vill få rå över mig själv, bestämma själv. Ha ett eget liv. Jag är mogen för det nu! Det ända som hindrar mig är ekonomiska problem och dom kommer ju inte lösa sig själv om jag inte skaffar ett jobb. Och insikten att jag ahr lånat nästan 1500 av mina sparpengar och inte har nått jobb får mig att känna mig ännu mer misslyckad. Jag vågar inte säga nått till mamma om min nuvarande ekonomiska kris. Jag ska lösa det själv som en vuxen människa. bara jag ahr tillräckligt med pengar till när intensivkursen ska betalas så är jag glad. Då ska jag iaf få bo helt ensam i TVÅ veckor! Två veckor av total frihet! Det kommer vara så skönt! Verkligen SÅ SKÖNT!

jag funderar på att krypa till sängs nu så febern kanske har stigit tills imorn, egentligen så skulle jag behöva gå på en prommenad... Kanske ska gå till Bella och hälsa på en stund, inget långvarit men en stund. Jag vill bli av med denhär jävla ångesten. Jag som längtat i nästan 1½ vecka på att få äta kött kunde inte ens njuta av det. Tuggorna växte i munnen och nu vill jag bara bli av med skiten... Jag orkar inte mer, jag klarar inte av att äta som vanliga människor. Jag mår bara dåligt av det. Undra hurfan det ska gå under midsommarveckan när jag ska med Bellas familj till Bollnäs. jag får komma på nått helt enkelt! Det löser sig!

Nu måste jag gå ut och gå annars så kommer jag inte kunna sova.

Inga kommentarer: