tisdag 26 juni 2007

Kvinnan med stort K

Kvinnan med stort K har entrat staden, min närhet och mitt andra hem.

Nu undrar ni säkert vem kvinnan med stort K är, jo det ska jag berätta för er. Kvinnan med stort K är den ultimata kvinnan. Hon äger ett enormt intellekt, hon är villig att lära, hon älskar att diskutera, hon och jag har liknande intressen, musiksmak och stil. Hon är, som jag, en pladdermajja om hon inte är sur och irriterad, lagom översocial och kan mycket egentligen onödiga saker.
Förutom alla dessa jättebraiga egenskaper så är kvinnan med stort K otroligt vacker, JÄMT! Visst folk är vackra, jag har jättemånga jättevackra människor i min närhet. Men ingen är som hon, dom kan inte mäta sig med den skönhet hon är. Hon har utseendet med stort U. Hon har allt!

Och som sagt så har denna helt sjukt perfekta varelse entrat staden och min närhet. Och det är helt sjukt bra (för att citera Grynet) men vad gör man när man inte kan sitta still? När man inte kan äta? när man inte kan sova?
Vad gör man när det pirrar så sjukt mycket i magen så man blir så nervös så man inte vet vad man ska säga, eller säger för mycket? När man pratar om helt ovesäntliga saker bara för att försöka få hennes uppmärksamhet, eller när man pratar för tyst och för snabbt så hon inte hör.
Eller när man inte kan slita blicken ifrån henne, man fastnar, man är helt hypnotiserad, helt förundrad över hur någon kan vara så vacker, så otroligt jävla fucking vacker!

Kvinnan med stort K, med utseendet med stort U och intellektet med stort I.

Jag har aldrig känt såhär förrut, jag tror att det är förälskelsen med stort F som bosatt sig i mitt sinne.

Inga kommentarer: