söndag 3 februari 2008

3 Februari

Nu i helgen så var jag på det sista lägret fram till sommaren. Det känns skönt. För det blev lite väl intensivt med två läger på tre veckor, helt enkelt.

Men lite update nu:
Jag drömmer fortfarande sjukt konstiga drömmar. Natten från fredag till lördag så drömmde jag det sjukaste av sjuka och person X som är nämd i tidigare inlägg var med också, som i alla andra sjuka drömmar. Jag orkar inte redogöra för drömmens innehåll men det var sjukt och sepe. Men nu vet jag iaf att jag kan överleva två dygn med att ha blivit skjuten i halsen. I alla fall i drömmens värld.

Annars så går livet bra, nu är det periodbyte och jag har jätteskönt schema. Vecka 9 är det lov och vecka 11 så åker klassen till Barcelona.

I övrigt så är jag ledig imorn, tvåorna har nationellt prov i matte B och då blev min lektion i Svenska C inställd för vår lärare och diverse andra beslutande organ på skolan tyckte att det var onödigt att ha massa lektioner för typ 5 pers. Jag skulle ha träffat Anna, men hon ställde in idag, det var sådär lagom kul och nu vet jag inte vad jag ska fördriva min tid med för vettigt. Jag funderar på att baka bröd och städa mitt rum och toaletten.

Som ni kanske vet så var det askonsdagen i onsdags vilket betyder att vi gått in i fastan. Jag har inte kommit på vad jag ska jobba på denna fasteperiod, förrns nu. Jag ska försöka:
*Vara mer tillmötesgående mot personer som jag har svårt för
*Tänka mer på min hälsa, vilket betyder följande: bättre mat, mer motion och ett försök till att sluta dricka kaffe och jag får bara snusa en dosa snus eller röka ett paket ciggaretter/vecka.

Vi får helt enkelt se hur det går.

Med kärlek!
Godnatt!

Inga kommentarer: