tisdag 29 januari 2008

29 Januari

Min rygg dödar mig, verkligen.
Fyfan.

Skuldrorna bara hänger det gör förbannat ont att rulla bak axlarna så att de hamnar i en mer hälsosam ställning, sen gör det ont hela vägen från nacken till ländryggen och jag förstår inte vad jag har gjort. Såhär galet har det inte varit på länge.

För övrigt så blir jag arg på min mamma som aldrig är nöjd, antingen så är jag hemma för lite och då för jag skit för det. Eller när jag är hemma och känner för att faktiskt sitta och dricka min kopp kaffe efter maten med dom i köket när dom äntligen sitter i köket och inte ligger i sitt rum och kollar på tv. Ja då får jag skit för det... Hur vill hon ha det egentligen?
Jag vill verkligen flytta härifrån!

Sen hoppas jag att jag får min blekning imorn för då ska jag fixa mitt hår snart. Dock måste jag kanske köpa en blekning till och så röd hårfärg. Men det blir nice hoppas jag.

Med kärlek!
Ciao

Inga kommentarer: