tisdag 8 januari 2008

8 Januari

Systrar och bröder

Idag köde jag till på stort vad gäller middagen. Jag kände helt enkelt för att överaska pappa så jag satte igång att göra en pasta och tomatsoppa med köttfärs. Mycket gott, hade dock varit godare att få ha lite tabasco i för lite hetta, men men.
Sen bakade jag bröd till, dock så råkade jag glömma bort degspadet så det kokade upp så jag ställde det i kylskåpen och hade i stektermometern tills det var 50 grder (hade torrjäst, jag är inte korkad haha)

Middagen blev mycket uppskattad av mig familj =) Det känns alltid lika bra att laga god och NYTTIG mat till min faktiskt ganska onyttiga familj. Pappas motto när det gäller mat är att det ska vara gott och dyrt med gärna lite extra fett, hehe.
Det är helt enkelt bra att han slutar senare nu när han bytte jobb så jag kan styra upp familjens matvanor till det bättre.

I övrigt så sitter pirret behagligt kvar och CK är fortfarande den bästa mannen på jorden.

Men kärlek

Inga kommentarer: