söndag 12 oktober 2008

11 oktober

Jag vet att det blir fel med mina datum och blogspots datum men jag SKITER I!

Vi åkte tillbaka till LA, eller mer specifikt Orange County, Anaheim, idag. Så det blev en dag i bilen.

Men först så käkade vi den fiberfattiga med sockerrika frullen. Det är helt okej, förutom att man blir hungrig efter bara nån timme igen och får sånna sjuka blodsockerfall! Men men, sen så tog vi det lugnt, jag pratade lite med mammsen på msn och fy vad jag saknar dom! Mina älsklingar! <3 =(

Sen så hoppade vi in i bilen, det var lite trevligt, INTE, jag har tröttnat lite på att åka bil. Trotts att det är helt sjukt allt, man kan bara titta ut så är man underhållen hela vägen.

Efter typ två timmar och två felkörningar (TROTTS gps) så stannade vi för att kissa och käka, det blev Denny's, en restaurang som serverar frulle dygnet runt! haha Klockrent, dock så kände jag inte så mycket på scrambeld eggs eller pannkakor IGEN så det blev nått mackliknande med kyckling och frajja, fan det är frajja till ALLT här, inte undra på att alla är så stora! Och GIGANTISKA portioner är det också!

Sen så körde vi vidare och typ två timmar senare så kommer vi till hotellet och det är redan eftermiddag/kväll. Så vi installerar oss, jag lägger in bilder på bilddagboken och så vidare. Men efter ett tag så blir jag så raslös så jag gick på en liten prommis och inser att det ligger ganska mycket affärer runt omkring hotellet, inte lika dött som i Bakersfield iaf! NIICE! Och jag hittar en tobaksaffär som har SJUKT coola vattenpipor, jag tror att jag ska köpa hem en med döskallar på som är rååååååzzaaa!!!=)=) SJUKT NICE! Sen så går jag tillbaka och så pratar jag lite med min sjuka älskling Laley på msn! =) You allways make me so happy darlin!!! =)

Och efter ett tag så får jag med mig Bosse på upptäcktsfärd, vi går lite och stannar och käkar lite quasidillias på nån tacoshit! SJUKT GOTT! Och helt lagom efter alla stora protioner mat. Shit alltså!

Men vi går runt och så hittar vi en affär som är i OBS stuket, dom hade ALLT! verkligen ALLT! Så efter ett tag så tröttnade jag på att Bosse alltid ska stressa runt så man inte kan titta ordentligt, så jag säger det att jag går runt och att vi ses på hotellet sen. Det är ju bara typ 5 minuters promenad därifrån liksom! Så jag går runt där i lugnt mak och tittar och det är så sjukt hajpat inför halloween ÖVERALLT! Så jag hittade alla möjliga utklädningskläder, bla en Optimus prime! HAde dom haft det i vuxen storlekar så hade jag köpt en till Malin =) haha
Ett par rååååzzzaaa fina Skullcandy-hörlurar kostade bara typ 250 kronor och jag planderar att köpa ett par! OCH jag hittade en RÅZA dvd!!! SJUUUUUKT SNYGG! fyfan, rosa är en bra färg! FEEEEEIIINNN!!!

Men efter en timme så går jag därifrån och har köpt ett par sjukt snygga jeans och en gaaaalet snygg tee för typ 200 svenska fina kronor! HERREGUD! Jag har liksom 5 laxar att spendera! =)

Sen så bar det iväg tillbaka till Hotellet och när jag gick där på trottoaren på Katella Avenue så kände jag mig så jävla fri! Det var fan udnerbart! =)

Nu ska jag beundra mina underbara inköp och gå och sova snart tror jag!

Ha det bra darlings!

Med Kärlek!

Inga kommentarer: