måndag 13 oktober 2008

12 Oktober

Alltså jag orkar inte ordentligt...

Idag så var vi på ett swaapmeet, jag handlade lite till fia eller mer riktigt till Polons makeover =P och på eftermiddagen så övertalade jag pappa att vi skulle åka till newport.

Men såhär långt så ska jag göra en bra och anus-lista!

BRA:
*VÄDRET! Soligt, inga moln och typ 20-25 grader, trotts kallfront (varmfronten är på väg)
*Bilarna
*Priserna!
*Människornas otroliga, nätsna glättiga, trevlighet
*en sjukt snygg tee och ett par lika snygga jeans för 200 spänn, tillsamans!

Anus:
*Vattenskadat kaffe, ÖVERALLT! Serriöst, dricker de inte normalt kaffe i dethär landet? Sen så har dom inte mjölk i, så man får ha i ett creamer-pulver... INTE LIKA GOOOTT!!! =(
*Bristen på nyttig mat och framförallt nyttig hotellfrukost
*Ryggsäckssolbränna
*The OC är INTE inspelat i Newport beach... besvikelsen var total!

Det som suger mest är att jag är så otroligt kär och kommer inte väga göra någoting åt det... =( Saknaden bränner i helt kroppen, jag saknar dig!

med kärlek!

Inga kommentarer: