fredag 3 oktober 2008

3 Oktober

Jga vaknade av min ringsignal, bror ringde och jag stapplade mig upp ur sängen för att svara. Vinglade till och pratade en snabbis med bror.

Först så trodde jag att min yrsel var för att jag gick så snabbt upp ur sängen, men två timmar senare så är jag nu fortfarande yr och mår helt åt helvete, huvudet dunkar så att det känns som om det ska sprängas, fest tänkte jag igen, såklart bara för att jag är ledig...

Men nu har jag iaf fått in arbetskläderna i tvätten så nu ska jag trycka i min två Citodon, hoppas på att huvudvärken och yrseln släpper och kolla på nån film... Om jag får mammas och pappas dvd att fungera.

Förövrigt så tycker jag verkligen att det är JÄTTESNÄLLT av er att inte väcka mig för att säga hejdå, trotts att jag bad er. Ni åker iväg till norge, jag är ledig iaf idag och på söndag och på torsdag så vet ni att jag åker till LA... Schysst att inte ens säga hejdå. Det är ju inte så att vi ses sådär jättemycket.

Med kärlek!

Inga kommentarer: