fredag 10 oktober 2008

9 Oktober

Alltså, haha på hela grejen!

Jag älskar US and A som Borat skulle ha sagt =) <3

Taxin kom och hämtade mig vid fem på morgonen, roligt, haha, jättekul! Men iaf, så vi åker till Arlanda och beger oss senare till London jag blir helt i exstas när jag ser Londoneye från planet och hej jag är fyra år! Eller mer jävligt röksugen! haha.
Självfallet så hittar jag inte ett enda jävla rökrum på hela Heathrow... fyfan... och vi hade bara en timme på oss innan planet till LA går så, snuset fick bli min räddare. Så går vi, färdigkissade och klara till nästa plan och ännu en gång så blir Jessica helt till sig! DET FINNS EN VARSIN TV PÅ SÄTET FRAMFÖR!!! =) LYYYCKA!
Plus att det fanns massa bra filmer att välja på!
Så jag började med att se på Harry Potter, gjorde en typisk Jessicagrej och somnade, sen så var det lite snacks, jag sätter på Spiderman och somnar igen efter typ 5 minuter, jag vaknar när filmen är slut och efter en liten stund så är det käk, skitäckligt men det gick ner. Sen så försökte jag se på Forest Gump, men misslyckades ÄNNU en gång och somnade.

När jag vaknade så låg det choklad brevid mig, fattar ni hur nöööjd jag var eller?!?!

Sen så lyssnade jag på gregoriansk musik och SOMNADE igen! =)

Helt enkelt så tror jag att jag var vaken typ 2 av de 11 timmarna som det tar mellan London och LA =) Underbart!

Så ska vi igenom säkerhetskontrollen och kommer knappt in men sen så gick det ändå, jävla misslyckade poliser som tror att de är nått!

Men nu kommer vi till det som kommer göra mitt liv så jävla underbart dehär veckorna, vi fick hyrbilen! EN DODGE!!! Så jävla fräääääch! Älskar vår hyrbil! Så kopplar vi in GPS'en och börjar köra mot Bakersfield och det skulle ta typ 2 timmar. SÅ där sitter jag, nöjd, utvilad, solen skiner, bilen är snygg som fan och lyssnar på radion och Bosse är mindre nöjd med mitt musikval

"Jag orkar aldrig lyssna på sånnadär AdamTenstas som vifftar med händerna"

haha

Men alltså åååhhh! ÅÅÅÅHHH!!!

Naturen längst den karlifonska kusten är heeelt jävla underbar! Men vägen var typ betong och det skakade som fan!

Vi kommer iaf fram till Bakersfield och hittar till hotellet (utan GPS'en hade det gått åt helvette och jag och Bosse blir typ ovänner för att han är så mesig i trafiken och så vidare, ja jag har skällt på honom massa gånger redan för att han håller på och blir nervös och svänger utan att behöva det.

Efter en stund så inser jag att jag inte hittar min tändare! Så jag går till receptionen och frågar om de har tändstickor eller nått och dendär jävla receptionisten måste ju tro att jag är efterbliven eller nått

"You know it's a non-smoking room"
"Yes I've seen the signs and I'm planing to smoke outside"

Då tittade hon bara på mig med minen som säger: dumma jävla tonåring, och hänvisar mig till att ett hotell på andra sidan gatan har en liten giftshop dör jag säkert kan köpa en tändare.
Så jag beger mig ut på äventyr, eller tändarjakt, man får se på det hur man vill. Så kommer jag till det andra hotellet, men självklart så håller dom på att renovera så giftshopen är stängd...

FAAAAN!!! /%&"¤)=/#%&%¤)%&"#)%&"

tänker min nikotinbegärande hjärna och så går jag därifrån.
Men utan för så ser jag en random byggnadsarbetare och frågar om han har en tändare som jag kan låna, så kan jag iaf röka en cigg och lösa tändarproblemet senare.
Men han är så jävla snäll och GER mig en tändare! Jag sa tack på femtioelva olika sätt femtielva gånger! HAN ÄR MIN GUD!

Trotts att tändare bara är en vanlig BIC-tändare som är röd och fin så är det den viktigaste tändaren jag någonsin kommer ha!

Sen så efter en dusch så ska vi dra iväg för att få i oss något att käka så uppstår samma problem med att Bosse inte riktigt är van vid trafiken och trafikbeteendet och jag vill bara att han ska lyssna på GSP'an och sluta mesa...

Vi slutar på Donken och jag blri besviken på att Big Tasty i USA är lika stor som QP och Mc Feast och har KETCHUP på sig... och inte den goda tastysåsen...

Plus att frajjan var waste... och hon i kassan hade säkert suttit på kåken, hon var grov i käften och såg så jävla hård ut så jag blev nästan rädd!

MEN något som gjorde mig så sjukt lycklig var när jag insåg att dom var lika sjuka i huvudet där som dom på Fysingen!
EN KILLE HOPPADE RUNT MED EN MOPP I LOBBYN OCH SKREKSJÖNG "I'VE BEEN LOOKING FOR FREEDOM!"

förstår ni hur nöjd jag blev eller?

Sen så åkte vi tillbaka till hotellet, Bosse sover och jag är smått uttråkad...
Jag tror att jag bara ska ut och röka och sen gå och sova jag med!

Det kommer nog fler updates från mina äventyr i US and A

med kärlek!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan vad kul att höra att du lever! verkar som att du har det gött redan! :D puss!