tisdag 7 oktober 2008

7 Oktober

Idag har jag jobbat ett av mina sista pass på donken, något jobbar jag nog när jag kommer hem också. Men det sköna är nu kännslan av att jag faktiskt är ledig fram till den 26 eller 27'de, det är nästan en hel månad! Fyfan vad skönt det ska bli! Det är så extremt välbehövt!

Det absolut skönaste var dock att jag fick stå i köket hela dagen idag, inte en enda kund att behöva le ett falskt leende till, inte behövde jag glättigt klämma fram "Ha en fortsatt trevlig dag!" Det var så jävla skönt, jag var inte på det humöret att jag hade klarat det. Men köket kunde jag rula med lite mindre problem själv, DP behövde hoppa in när det blev middagsrush och jag hann inte ta en hel rast. Men det var lugnt, jag flirtade till mig två rökpauser isf en, det känndes fair liksom.

Det är ändå lite tråkigt att lämna Fysingen. Familjen.
Idag när moppecarro fick veta att jag ska sluta och att jag inte kommer jobba mycket mer så såg hon så jävla ledsen ut, samma med Lina, den nya tjejen. OCh typ alla andra männsikor på detdär stället, att folk blir ledsena och tycker att det är tråkigt att jag försvinner ur deras vardag är något nytt... Jag är ganska van vid att den vetskapen ska göra folk gladare än gladast.

Det känns konstigt!

Nu ska jag sova och sen njuta av min första morgon i ledighetens tecken!

KÄRLEKAH!

Inga kommentarer: