lördag 13 oktober 2007

13 oktober

Systrar och bröder, kära bloggläsare!

Nu är det dags för lite gnäll!

Jag har ont i huvudet (förvånad?) och min bula KLIAR! Det är helt sjukt, men som tur är så kan jag röra den iaf utan att skrika av smärta! Men det kliar och det är en så sjuk kännsla!
Plus att jag har träningvärk efter yogan idag och uppenbarligen är jag inte den enda, men alltså fan vad jobbigt det var av nån anledning men ändå så jääävla najs!
men iaf, imorgon=stel Jessica

Plus att jag är trött och säkerligen kommer få min mens snart... Åh vad jag älskar att vara tjej...

Plus att jag måste få ihop 2000 och jag har ingen jävla aning om vad jag ska få pengafanskapen ifrån och jag vill bannemig inte ha nån betalningsanmärkning! Fyfan, jag HATAR skatter!

Nejni nu är det dags att knoppa!

Så systrar coh bröder, kära bloggläsare!
Med kärlek!

Godnatt!

Inga kommentarer: