söndag 28 oktober 2007

28 oktober

Systrar och bröder, kära blogläsare.

Idag har jag varit en snäll dotter (om man bortser ifrån att jag var så jävla korkad och råkade sova förlänge och min pappa vägrade väcka mig så vi inte övningskörde idag och mamma överöste mig med ett mindre atombombskrig av argument om varför jag är sämst i världen när jag åt frukost)

MEN, idag har jag rensat som fan på mitt rum och nu är det kassvis med skit som ska slängas. Mest massa papper och annat krams som jag inte behöver längre. Det blev fett fint i min bokhylla och ja jag är ganska glad! jag ska försöka få med mig pappa till Bygg Max i veckan och hoppas på att han vill betala, men först så ska jag kolla vad som finns i garaget :D Jag är så handy och ska bygga lite nya grejer till mitt rum. Enligt mig mycket roligare än att gå på Ikea och ingenting är som man vill att det ska vara!

Sen följde jag med till min styvfarmor Ulla-Britta och käkade middag. Det var gott som alltid coh man får sen smärre matkoma efter att man ätit så jag höll på att somna i soffan xD
Inte MITT fel att hon gör så jävla god mat!

Men nu ska jag hoppa in i duschen och raka benen, för imorn bär det av med mina homoies tilll Fyrishov för att bada! =D

Så systrar och bröder, kära blogläsare!

Med kärlek!

Nattipuss!

Inga kommentarer: