söndag 7 oktober 2007

7 oktober

Systrar och bröder, kära blogläsare!

Jag har haft lite mycket att göra den senaste veckan så det har inte blivit något blogande.

I måndags så var jag och klättarde med IdB och det var sjuuukt kul! Sen så åkte jag till Uppsala och spelade lite biljard med Pia och Marie innan jag begav mig till Norberg senasre på kvällen.
Där var också Ullis som jag var där med i somras och Veronica! Riktigt trevligt att träffa de båda och jag märkte hur mycket jag saknat Ullis humor! Måndagskvällen bestod av en jäklarns massa tjatter om Ulla. Det föreddetta receptionisten på Norbergs trafikskola som var en klass för sig kan jag lova.

I tisdags så hade jag 4 timmar körlektion i Fagersta och det gick helt åt helvete. Men men.

I onsdags så hade jag uppkörning som jag kuggade pga att jag körde lite för fort i rondeller och råkade köra 70 på en 50 sträcka! Sen åkte jag hem och drog till KU och kollade på Hjälp! som inte var så överdrivet roande!

I torsdags så umgicks jag med Bella. Jag var för trött för att orka vara någolunda social.

I fredags så var jag hemma hos Hanna i min klass och hade en riktigt trevlig kväll med min teaterklass! 3Bt är bästast. Vi käkade pastasallad, drack vin, spelade lite singstar och hade allmänt jättetrevligt! Sen drog vi till HC och påvägen dit så satte jag i mig min tågdrink alldeles förfort så tiden där är en dimma fram tills ajg slår huvudet i järnstaketet som dom har vi rökrutan eller vad man ska kalla det. Några minuter senare blir jag utslängd.
Linnea följer mig hela vägen hem och jag hade inte klarat mig hem om det inte var för henne! Ett stort tack till dig!

Lördagen bestod av en enorm bula i pannan och baksmälla. På kvällen tog jag mig hem till Linnea som hade ordnat ett överaskningsfest för Jocke. Det var trevligt. Sen fick jag sjuts av Ante i hans Porche med 170 hästar till Bella och jag spann, liksom bilen, som en katt hela vägen.

Idag, söndag så vaknade jag med ett svullet högeröga. Blödningen som blivit i fallet i fredags hade lagt sig vid ögat och det är inte vackert någon stanns. Det serut som om jag fått mig en redig smocka. Dagen bestod av lite städning och bråk med mammsen. Också idag en sväng hem till Bella.

Nu ska jag nog lägga mig och läsa för att sedan sov så jag pallar med skoldagen imorn villken kommer innefatta 2 timmars klättring.



Systrar och bröder, kära blogläsare.
med kärlek!

Godnatt!

Inga kommentarer: