söndag 14 oktober 2007

14 oktober

Systrar och bröder, kära blogläsare!

Dags för lite update!

Jag håller på att försöka förändra mitt liv, mitt rum och min tillvaro.

1. Jag ska försöka vara lite mer organiserad, vilket innebär att jag kommer göra en storrensning i mitt rum, 80% av allt som ligger i mitt rum ska slängas. Det som ska få vara kvar är skolböcker och papper, mina andra böcker, mina kläder min tv och min dator. resten SKA BORT! Jag är så trött så skiten som får mitt rum att se så överdrivet skräpigt ut! Jag ska också rensa i mitt badrumsskåp där jag idag såg att det var gamla hudkrämer som jag använde i sjuan kvar... Det är inte okej och bara äckligt!

2. Jag ska ta upp basketen igen, alltså träna på allvar. Jag pratade med Pia nu ikväll och jag har insett hur mycket jag saknar det. Det känns i hela kroppen hur mycket jag saknar sporten eller att överhuvud taget att träna! Visst jag har lagt ner mina pubertala planer på WNBA men det betyder ju inte att man kan spela för att man gillar det liksom.

Så, det är det stora förändringarna i mitt liv just nu. Vilket jag hoppas kommer innebära att jag kommer bli mer organiserad och lite gladare och piggare när det bara blir mörkare och mörkare på dagarna!

Förövrigt så är Manu Chao rikitgt jävla bra!

Så det var allt för mig ikväll.

Systrar och bröder, kära blogläsare

med kärlek!

Godnatt!

Inga kommentarer: