torsdag 25 oktober 2007

25 oktober

Systrar och bröder, kära blogläsare!

Jag har en sak att berätta för er! Nivet dendär skattskulden som jag klagade lite över i föregående inlägg?

Det är kirrat! För min mamma är bästast och snällast och underbarast så jag vill bara åååhhh, krama henne! Hon betalar den imorn och så får jag betala typ 500 eller nått till henne i månaden tills det är avbetalat! =D Typ bäst! Jag tror dock att hennes snällhet grunnar sig i att hon fick SJUKT mycket provition denhär månaden, men iaf, hon är den snällaste i världen!

Så nu har jag lite pengar att leva på igen. Typ underbart!

Jag funderar på om jag ska köpa mig ett 10 ggrs kort på simhallen för att fira att dethär senaste dygnet vart det BÄSTA på läääänge! =D

Liksom, sovasällskap med het brud, skola som inte var så jobbig, komma hem, kolla Oprah och sova middag, åka till bella, umgås med henne liksom, promenera hem till världens bästa mamma! Liksom åååhhh!

Och så avslutades kvällen med ett gulligt sms, från en gullig människa!

Så, nu ska jag avsluta dethär inlägget också

Så, systrar och bröder, kära blogläsare, men mest min mamma!

Massa kärlek till er!

Godnatt! <3

Inga kommentarer: